Informace o povinném subjektu zveřejňované podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Základní umělecká škola Vracov, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování základů vzdělávání v hudebním oboru.
Předmět činnosti školy je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů a provádějícími předpisy.
Právní forma: příspěvková organizace, zřízená na dobu neurčitou.
Zřizovatel: Město Vracov, náměstí Míru 202, 696 42 Vracov
3. Organizační struktura
Vnitřní organizace školy je dána vnitřním předpisem Organizační řád Základní umělecké školy Vracov, příspěvkové organizace.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní umělecká škola Vracov, příspěvková organizace
náměstí Míru 48
696 42 Vracov
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je shodná s poštovní adresou.
4.2 Úřední hodiny (kancelář)
pondělí – čtvrtek 14:00 – 15:30
4.3 Telefonní čísla
774 019 795 (ředitel)
778 757 395 (ekonomka)
4.4 Adresa internetové stránky
4.5 Adresa e-podatelny
4.6 Datová schránka
Typ datové schránky: OVM (orgán veřejné moci)
ID datové schránky: 6da3dea
4.8 Další internetové adresy
MgA. Jan Kučera, ředitel školy: [email protected]
Jarmila Šťastná, ekonomka: [email protected]
4.9 Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Město Vracov, náměstí Míru 202, 696 42 Vracov, IČO: 00285498
Osoba pověřená jednáním za pověřence: Bc. Jaroslava Lopraisová, tel.: 511 147 318, e-mail: [email protected]
4.10 Bankovní spojení
Číslo účtu: 1444312309/0800 (pro platby školného, půjčovného, darů, dotací aj.).
4.11 IČO
62812718
4.12 DIČ
Škola není plátcem DPH.
5. Dokumenty
5.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Školní řád,
- Školní vzdělávací program Základní umělecké školy Vracov, příspěvkové organizace,
- Organizační řád Základní umělecké školy Vracov, příspěvkové organizace .
Tyto dokumenty lze shlédnout na internetových stránkách školy a v kanceláři školy (v úředních hodinách nebo předchozí domluvě).
5.2 Rozpočet
Rozpočet pro rok 2025 a střednědobý výhled rozpočtu na období 2026 a 2027
Návrh rozpočtu na rok 2025 a střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2026, 2027
Rozpočet pro rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na období 2025 a 2026
Schválený rozpočet pro rok 2023 a střednědobý výhled rozpočtu na období 2024 a 2025 (schváleno Radou Města Vracova 20.12.2022)
Rozpočet pro rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na období 2023 a 2024
6. Žádosti o informace. Místo a způsob, jak získat příslušné informace
6.1 Ústní podání
- telefonicky,
- osobně v kanceláři školy.
6.2 Písemné podání
Žádosti lze doručit osobně, poštou na adresu sídla školy nebo elektronicky, s uvedením následujících údajů:
- u fyzické osoby jméno, příjmení, adresa, telefon, případně e-mail,
- u právnické osoby název subjektu, sídlo, telefon, případně e-mail,
- předmět žádosti,
- způsob vyzvednutí informace (písemně, e-mailem, osobně),
- datum a podpis.
7. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti, stížnosti, návrhy nebo podněty musí obsahovat údaje uvedené v bodu 9 a lze je podat ústně (telefonicky nebo osobně) nebo doručit písemně osobně nebo poštou na adresu sídla školy.
8. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí ředitele školy lze podat žádost o opravný prostředek, prostřednictvím školy u Krajského úřadu Jihomoravského kraje.
Adresa: Krajský úřad Jihomoravského kraje, odbor školství, mládeže a sportu, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno – střed.
Písemný opravný prostředek pro Krajský úřad lze osobně doručit do kanceláře školy nebo zaslat na adresu školy.
9. Formuláře
Formuláře lze získat v kanceláři školy nebo vytisknout na www.zusvracov.cz.
10. Popisy postupů-návody pro řešení životních situací
http://portal.gov.cz/obcan/situace/196/201/
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
11.2 Vydané právní předpisy
Školní řád ke stažení na www.zusvracov.cz nebo osobně k nahlédnutí v kanceláři školy v úředních hodinách nebo po předchozí domluvě.
12. Úhrada za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací (poplatky)
Vyhledávání a zpracování informací – 100,- Kč za každou započatou hodinu práce.
Zhotovení fotokopie formát A3 – 5,- Kč, A4 – 2,- Kč.
Poštovné za zaslané informace.
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Bez licenčních smluv.